„Profesjonalizm w każdym detalu”, czyli najnowsza kampania outdoorowa

[browser-shot url=”http://www.pramerica.pl/view/page/poppublic/30997″]

Pramedica Życie TUiR S.A. to ubezpieczyciel, który charakteryzuje się produktami o najwyższej jakości. Usługi świadczone przez towarzystwo to wysoki standard obsługi klienta. Pramedica stara się, aby każdy z klientów zyskał kompleksową ochronę w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych i pakietów na życie. Grupa ta bardzo chętnie promuje swoją działalność poprzez różnego rodzaju kampanie. W tym momencie trwa kampania outdoorowa pod hasłem „Profesjonalizm w każdym detalu”. Wystartowano 1 października 2014 roku. Kampania jest kontynuacją strategii komunikacyjnej firmy, która praktykowana jest już od wielu lat.

Kampania w tym roku tak jak i po inne lata jest kampanią wizerunkową. Oznacza to, iż ma wpłynąć na pozytywny sposób postrzegania firmy przez odbiorców, czyli potencjalnych konsumentów. Na wysoką jakość i profesjonalizm całej firmy pracują świetnie wyszkoleni specjaliści- to oni są wizytówką marki. Postanowiono to zaakcentować i z tego względu podczas kampanii prezentowane są zdjęcia agentów pracujących dla Pramedica. Fotografie ekspertów dostrzec można na billboardach w 12 największych miastach naszego kraju.

Na wielkoformatowych plaktach dostrzec można również informację o 15. urodzinach firmy. Jest to element, który jak najbardziej korzystnie wpływa na wizerunek marki. Świadczy o długim stażu na rynku, a co za tym idzie charakteryzuje się dużym doświadczeniem i profesjonalizmem. Pramedica pragnie trafić do jak najszerszego grona odbiorców, aby tego dokonać z oczekiwanym skutkiem należy wzbudzić choć w najmniejszym stopniu ich zaufanie. Ważna jest w tej sytuacji wiarygodność, którą osiągnąć można poprzez przedstawienie zdjęć ludzi z którymi na co dzień można spotkać się w oddziale. W kampanii wzięli udział najlepsi eksperci ubezpieczeniowi , którzy stworzyli grupę 23-osobową.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *