To nie emeryci, to 60+

[browser-shot url=”http://axa.pl” width=”300″]

AXA DIRECT funkcjonuje w Polsce od 2006 r. Obecnie jest marką znaną, docenianą i darzoną zaufaniem przez swoich klientów. Kiedy AXA rozpoczynała działalność w Polsce wówczas świadczyła jedynie usługi z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych. Wraz z postępem, rozwojem i wzrostem doświadczenia zdecydowała się na rozszerzenie swojej oferty. W związku z tym postanowiono zaoferować klientom korzystne pakiety ubezpieczeń na życie oraz równie atrakcyjne fundusze emerytalne.

AXA DIRECT w swojej działalności zwraca szczególną uwagę na emerytów, a ściślej rzecz ujmując na osobach w wieku 60+. Jak twierdzą eksperci AXA, wiek emerytalny to taki który czeka każdego z nas, nie da się tego uniknąć, bowiem nikt nie może pozostać wiecznie młodym. W związku z powyższym Grupa AXA postanowiła podjąć współpracę z portalem naTemat.pl. Wspólnie z nim rozpoczęto realizację akcji #ja67. Głównym celem akcji jest ukazanie, iż emerytura nie musi wiązać się życiem mało aktywnym, widzianym w szarych barwach, które zmierza tylko ku śmierci.

Od lipca br. na portalu na Temat.pl publikowane są artykuły na temat emerytów, gdzie dodatkowo załączane są wywiady z ludźmi w tym wieku. Osoby starsze radzą jak atrakcyjnie spędzić czas na emeryturze. Wywiady te mają ukazać ludziom młodszym, w wieku 20-, 30-, 40-, jak będą żyć, wyglądać i zachowywać się na emeryturze. A wszystko po to, by móc jak najlepiej do tej emerytury się przygotować.

Szczegółowe informacje są tu.

Źródło:http://axa.pl/centrum-informacyjne/aktualnosci/ja67-axa-zycie-i-natematpl-pokazuja-jak-wyglada-zycie-na-emeryturze-w-polsce-294/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *